Domov
Obchod
Wishlist0

(dále jen ,,Všeobecné obchodní podmínky”) 

Poslední aktualizace 29.1.2025 

  1.  
    Všeobecná ustanovení 

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě http://realtimetec.cz . Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel. 

1.2 Obrázky produktů v internetovém obchodě mají pouze ilustrační charakter a nemusí odpovídat skutečnosti, případně mohou zobrazovat příslušenství, které není součástí ceny produktu. 

  1.  
    Vymezení pojmů 

1.1 Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. Prodávající. 

Prodávající“ je společnost REALTIME TECHNOLOGIES, s.r.o., se sídlem Veská 75, Sezemice 53304, IČO: 27110079 DIČ: CZ 27110079 

1.2 „Kupující“ je zákazníkem internetového obchodu, vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který je spotřebitelem a Kupující, který spotřebitelem není. 

„Kupující spotřebitel“ (dále jen „Spotřebitel“) je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. 

1.3 „Kupující, který není spotřebitel“,(dále jen ,,Podnikatel”)  je osoba, která nakupuje výrobky za účelem svého podnikání s těmito výrobky. Podnikatel se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem. 

1.4 Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti 

  1.  
    Objednání zboží či služeb a uzavření kupní smlouvy 

3.1 Podáním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. 

3.2 Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného potvrzení objednávky (nebo její části) ze strany Prodávajícího. Od tohoto okamžiku vznikají mezi Kupujícím a Prodávajícím vzájemní práva a povinnosti. Za závazné se považuje potvrzení komunikačními prostředky – telefonem  či e-mailem, a to takové, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky. Kontakt nutný k potvrzení objednávky provádí zpravidla prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. 

3.3 Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. 

3.4 Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená Kupujícím v objednávkovém formuláři. 

3.5 Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího po jeho převzetí a zaplacení. 

3.6 Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu http://realtimetec.cz dává Kupující Prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o Kupujícím a o jeho nákupech. 

3.7 Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet Prodávajícího. 

3.8 Přepravné se mění v závislosti na povaze zboží a na zákazníkem vybraném druhu dopravce. 

3.9 Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit za něj kupní cenu. 

  1.  
    Storno objednávky 

4.1 Kupující (nepodnikatelský subjekt) má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Pokud se tak rozhodne, musí být nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Prosíme, kontaktujte nás písemnou formou s žádosti o odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla faktury – daňového dokladu a data prodeje. Zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku). 

4.2 Při splnění všech uvedených podmínek z odstavce 4.1, Vám budou peníze za zboží vráceny zpět nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží a to složenkou. 

4.3 Pokud dojde k nesplnění některých uvedených podmínek odstavce 4.1, nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady odesílajícího. 

4.4 Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí Kupující spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může Prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající Kupujícímu spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Po obdržení vráceného zboží Prodávající do 30 pracovních dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které Prodávající vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.) 
 

4.5 Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy: 

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, 
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele, 
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. 
  • Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, právo na změnu ceny 

4.6 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy 
v těchto případech: 
· zboží se již nevyrábí nebo nedodává, 
· výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží, 
· vystavená cena zboží je chybná (z důvodu chyby při hromadném zpracování dat apod.). 
V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět (nejpozději však do 30 pracovních dnů) na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde. 

4.7 Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny Kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, Prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje Kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy Kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku. 

  

V. 
Dodací podmínky 

5.1 Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností realizovány v co nejkratším termínu, u zboží skladem (u produktu je uvedeno, zda je skladem dostupné) obvykle do 3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Tato dodací lhůta je pouze orientační! Vzhledem k šíři nabízeného sortimentu nelze garantovat nevyprodání skladových zásob a s tím spojené prodloužení udané dodací lhůty. Zboží, které není skladem, je u dodavatelů objednáváno vždy k 20. dni v měsíci. Poté je doba dodání cca 1-3 týdny. Při objednávce v ceně nad 10000 Kč (360 EUR) bez DPH objednáváme u dodavatele ihned.  

5.2 Konkrétní termín dodání bude upřesněn po zaslání objednávky e-mailem. Způsob dodání je stanoven na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součásti dodávky není vynášení zboží. Doprava je zajištěna Českou poštou nebo kurýrem PPL.  

5.3 Náklady na dopravné a balné jsou stanoveny dle reálných nákladů na základě objednávky. 

 5.5 Zboží je dodáváno i do Slovenské Republiky. Cena dopravy na Slovensko bude odvozena z celkové hmotnosti zásilky a aktuálního ceníku dopravce. Vyhrazujeme si právo na případnou změnu formy dopravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. O této změně bude zákazník vždy předem informován a zboží bude zákazníkovi zasláno až po jeho odsouhlasení změny dopravy. 

  

VI.  
Ceny a platby 

6.1 Ceny zboží jsou uvedeny bez nákladů na balné, na dopravu a bez nákladů na pojištění zboží během přepravy. 

6.2 Uvedené ceny jsou k jednání, po dohodě Vám rádi poskytneme individuální, množstevní nebo věrnostní slevy. 

VII.  
Ochrana osobních údajů 

7.1 Osobní údaje (zejména jméno, příjmení, poštovní a elektronická adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užity výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytují se třetím osobám vyjma dopravce, za účelem bezproblémového doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami.  

7.2 Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy za účelem případné nabídky zboží a služeb a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. 

VIII.  
Záruka 

8.1 Záruku na prodávané zboží prodávající poskytne dle obecně závazných právních předpisů. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny opotřebením výrobku, mechanickým poškozením, živelnými pohromami a použitím výrobku v rozporu s jeho účelem. 

IX.  
Reklamace 

9.1 Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu http://realtimeshop.cz a právním řádem platným v ČR. 

9.2 Reklamační řád internetového obchodu http://realtimeshop.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. 

X. 
Zboží 

10.1 Prodávající si vyhrazuje právo rozdílných parametrů zboží v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit. Taktéž si vyhrazuje právo případných změn v závislosti na změně výrobního programu či změně dodavatele části a součásti konečného výrobku.  

XI. 
Závěrečná ustanovení 

11.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné v plném rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. 

11.2. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se v případě fyzické osoby řídí ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby zákoníkem obchodním. 

Upozornění 
Technické specifikace a obrázky jsou převzaty od výrobce a mají pouze informativní charakter. 
Vyhrazujeme si právo na jejich změnu bez výslovného upozornění. 

Reklamační řád 

  1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím smluvního přepravce PPL je Kupující povinen zboží překontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je Kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je Kupující povinen neprodleně informovat také Prodávajícího. 
  1. V žádném případě nesmí Kupující poslat reklamované zboží zpět „na dobírku“, o dodání reklamovaného zboží zpět se musí nejprve dohodnout s Prodávajícím. Za poškozené zboží během přepravy ručí dopravce. Pokud Kupující pošle poškozené zboží ihned zpět bez dohody s Prodávajícím, nebude záruka uznána. 
  1. Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u Prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou Prodávajícím uznány. 
  1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty je Kupující povinen zboží překontrolovat ihned po jeho převzetí a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u Prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou Prodávajícím uznány. 
  1. Při osobním odběru zboží je Kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u Prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u Prodávajícího později nebudou Prodávajícím uznány. 
  1. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem http://realtimeshop.cz reklamovatelná vada, může Kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. 
  1. Reklamaci kupující uplatňuje u prodávajícího, kterým je společnost REALTIME TECHNOLOGIES s.r.o., Veská 75, 53304 Sezemice, info@realtimetec.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno Kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. 
  1. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu Prodávající informuje Kupujícího o následném postupu. 
  1. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně, aby Kupující byl schopen předložit daňový doklad – fakturu (faktura slouží zároveň jako záruční list). Zboží zaslané k reklamačnímu řízení musí být v úplném stavu včetně manuálů, kabelů a ostatního příslušenství. Zboží je třeba zaslat v originálním obalu. V případě, že Kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. V případě reklamace si dopravu zboží určeného na opravu či výměnu hradí Kupující, dopravu opraveného zařízení hradí Prodávající. V případě, že se jedná o reklamaci výměnným způsobem, tj. Prodávající zašle Kupujícímu pouze nový díl na výměnu, vadný díl zašle Kupující zpět až po dohodě s Prodávajícím. 
  1. Prodávající má právo potvrdit záruční list pouze v případě, že jsou splněny všechny ostatní podmínky určené výrobcem. Právo na záruku zaniká, pokud Kupující takové podmínky nesplnil. 
  1. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. 
  1. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, dále se reklamace nevztahuje na výměny nebo opravy způsobené hrubým zacházením, nedodržením návodu nebo jiným nevhodným nakládáním se zbožím. 
Back to Top
Produkt byl přidán do vašeho košíku